Gyakori kérdések

  1. Mennyibe kerül a szállítási költség?

    Egyes termékeknél a tulajdonságok mellett megtekinthetőek a legkedvezőbb szállítási költségek, továbbá az "Itt megtekintheti a pontos szállítási költséget!" feliratra kattintva a szállítási díj kalkulátorunkkal kiszámolhatja a pontos összeget.
    Ezen felül a szállítási költség megtekintése úgy is lehetséges, ha a kiválasztott terméket a kosárba helyezi, ez még semmiféle vásárlási kötelezettséggel nem jár. Ha a kosárban helyezte a terméket és beállította a kívánt mennyiséget, rendszerünk automatikusan kiadja a szállítási költséget. A szállítási költség függ a fizetés módjától is, így választhat az utánvét vagy előreutalás lehetőségek közül. A szállítási költség súly alapú számlázással történik, így az egész ország területére egységes a kiszállítás.

  2. Hogyan tudom kifizetni a terméket?

    A termékek kifizetése több módon is történhet: Előreutalással, bankkártyával, utánvéttel, és készpénzzel. Személyese vásárlás esetén is lehetősége van minden telephelyünkön bankkártyás fizetésre. Utánvét esetén a számlát a szállítás napján kell kiegyenlíteni a futárnak készpénzben.

  3. Előreutalás esetén milyen bankszámla számra utaljam az összeget?

    Előreutalás esetén a következő bankszámlaszámra kell utalni az összeget: Kovács Tüzép Kft., 11745059-20007511. Közlemény: a rendelés azonosító vagy a megrendelő neve. A kifizetésre kerülő összeget csak abban az esetben utalja el ha már egyeztetett a vevőszolgálati munkatársakkal. Továbbá minden kedves vevőnket megkérünk arra, hogy a pontos összeget utalja el.

  4. Mikor szállítják ki a terméket?

    Ez több tényezőtől függ (fizetés módja, raktárkészlet), azonban minden leadott rendelés után felvesszük Önnel a kapcsolatot és telefonon egyeztetjük az Önnek megfelelő időpontot. A szállítást a Magyar Posta Logisztika végzi.

  5. Pontosan mikor érkezik meg a termék?

    Nincs információnk, arról, milyen időpontban érkezik meg a szállító az adott napon a termékkel, viszont a pontos napot egyeztetheti a vevőszolgálati munkatársainkkal.

  6. Segít a szállító az árut bevinni a lakásba?

    A szállítást a Magyar Posta Logisztika végzi, a szállítót rakodásra nem kötelezhetjük, így kérjük Önöket szíveskedjenek gondoskodni a megfelelő segítségről. Raklapos rendelés esetén a raklapot az MPL általában a ház elé teszi le. Nem raklapos, kisebb (<20 kg) tömegű terméket természetesen ajtóig visz a futár.

  7. Hogyan kaphatom meg a számlát?

    A számlát minden esetben az áru kézhezvételekor kapja meg.

  8. Személyesen is át vehetem a terméket?

    Természetesen személyesen is át lehet venni a termékeket, ilyen esetekben nincs szállítási költség. Ebben az esetben csak előzetes egyeztetés szükséges. Ezt akár a Vevőszolgálati Chaten is megteheti.

  9. Hol tudom személyesen átvenni vagy megnézni a termékeket?

    Egerben (3300) a Nagyváradi út 17. szám alatt lehetséges a személyes vásárlás és átvétel. Emellett Budapesten a Home Centerben lévő bemutatótermünkben is átvehetőek egyes termékek. Minden termékünk adatlapján feltüntetjük, hogy mely telephelyeken lehet átvenni személyesen. PostaPontokon, COOP üzletekben és MOL benzinkutakon is lehetőség nyílik egyes termékek átvételére, erről az oldalunkon és vevőszolgálati munkatársainknál érdeklődhet.

    A termékek megtekinthetők:
    Egerben, a bemutatótermünkben (Eger, Nagyváradi u. 17.)
    Budapesten a Home Centerben.

    Telephelyeink (személyes átvételi pontok):

    • Otthon Depo Webáruház Üzlet és Bemutatóterem, Home Center
      1173 Budapest, Pesti út 237.
      Nyitva tartás: H-Szo: 8:00-17:00, Szo.: 8:00-13:00 V: zárva
    • Royal Kerámia
      3300 Eger, Nagyváradi út 17.
      Nyitva tartás: H-P: 8:00-17:00; SZ: 8:00-13:00
    • 5241 Abádszalók, Deák F. út 50.
      Nyitva tartás: H-P: 7:30-16:30; SZ: 7:30-13:00
    • 3360 Heves, Egri út 30.
      Nyitva tartás: H-P: 7:30-16:30; SZ: 7:30-13:00
    • 3388 Poroszló, Alkotmány út 92.
      Nyitva tartás: H-P: 8:00-17:00; SZ: 8:00-13:00
    • 3385 Tiszanána, Bem út 30.
      Nyitva tartás: H-P: 8:00-16:00; SZ: 8:00-12:00

  10. Az árak tartalmazzák-e az Áfát?

    Igen, az áraink tartalmazzák az áfát.

  11. Rendelkeznek-e garanciával a termékeink?

    Igen, minden termékünk rendelkezik garanciával, a garancia időtartama pedig termék függő.

  12. Az ország egész területére szállítanak?

    Az ország egész területére kiszállítjuk a termékeket. A szállítás díjszabása az egész ország területén egységes, súlyalapú.

  13. Kérdéseimet milyen e-mail címre küldhetem? A következő email címre:

Raklapos országos házhozszállítás!

Önnek jóval kevesebb időbe és pénzbe kerül, ha tőlünk rendel! Nem kell utánfutót bérelnie, nem kell elutaznia a szakáruházba, ott sorban állnia! Röviden: MEGÉRI!

Üzletek Budapesten és két megyében

Győződjön meg termékeink minőségéről személyesen! Értékesítő munkatársaink minden felmerülő kérdésére választ adnak! Üzleteink itt találhatóak.

Szakértő Vevőszolgálat

Tapasztalt munkatársaink állnak rendelkezésére, a megrendelés után pedig minden apró részletet megbeszélnek Önnel a fizetési módtól a szállítás várható időpontjáig!
Hívjon minket: 06-1-44-33-555

34 éve Önökért!

Cégünk 34 éves működése során rengeteg tapasztalatot szerzett az építőanyag-kereskedelemben. A forgalmazott termékeket szakértő csapatunk választja ki a legnagyobb európai vásárokon.

Óriási raktárkészlet!

Hamarosan jön a mester és még mindig nem sikerült döntenie? A legnépszerűbb termékeinket nagy mennyiségben készletezzük, így nem kell heteket várnia a szállításra!

14 napos elállás!

Vásárlásától a törvényi előírásoknak megfelelően 14 napon belül indoklás nélkül elállhat!