• 05
  • 11
  • 21

  • 03

Gyakori kérdések

  1. Mennyibe kerül a szállítási költség?

    Egyes termékeknél a tulajdonságok mellett megtekinthetőek a legkedvezőbb szállítási költségek, továbbá az "Itt megtekintheti a pontos szállítási költséget!" feliratra kattintva a szállítási díj kalkulátorunkkal kiszámolhatja a pontos összeget.
    Ezen felül a szállítási költség megtekintése úgy is lehetséges, ha a kiválasztott terméket a kosárba helyezi, ez még semmiféle vásárlási kötelezettséggel nem jár. Ha a kosárban helyezte a terméket és beállította a kívánt mennyiséget, rendszerünk automatikusan kiadja a szállítási költséget. A szállítási költség függ a fizetés módjától is, így választhat az utánvét vagy előreutalás lehetőségek közül. A szállítási költség súly alapú számlázással történik, így az egész ország területére egységes a kiszállítás.

  2. Hogyan tudom kifizetni a terméket?

    A termékek kifizetése több módon is történhet: Előreutalással, utánvéttel, és készpénzzel. Személyese vásárlás esetén lehetősége van bankkártyás és készpénzes fizetésre is. A telefonon, illetve weben leadott rendeléseknél lehetőség van előreutalásra, illetve utánvétre. Utánvét esetén a számlát a szállítás napján kérjük kiegyenlíteni a futárnak készpénzben.

  3. Előreutalás esetén milyen bankszámla számra utaljam az összeget?

    Előreutalás esetén a következő bankszámlaszámra kell utalni az összeget: 11745059-20007511. A kifizetésre kerülő összeget csak abban az esetben utalja el ha már egyeztetett a vevőszolgálati munkatársakkal. Továbbá minden kedves vevőnket megkérünk arra, hogy a pontos összeget utalja el.

  4. Mikor szállítják ki a terméket?

    4. Ez több tényezőtől függ (fizetés módja, raktárkészlet), azonban minden leadott rendelés után felvesszük Önnel a kapcsolatot és telefonon egyeztetjük az Önnek megfelelő időpontot. A szállítást a Magyar Posta Logisztika végzi.

  5. Pontosan mikor érkezik meg a termék?

    Nincs információnk, arról, milyen időpontban érkezik meg a szállító az adott napon a termékkel, viszont a pontos napot egyeztetheti a vevőszolgálati munkatársainkkal.

  6. Segít a szállító az árut bevinni a lakásba?

    A szállítást a Magyar Posta Logisztika végzi, a szállítót rakodásra nem kötelezhetjük, így kérjük Önöket szíveskedjenek gondoskodni a megfelelő segítségről.

  7. Hogyan kaphatom meg a számlát?

    A számlát minden esetben az áru kézhezvételekor kapja meg.

  8. Személyesen is át vehetem a terméket?

    Természetesen személyesen is át lehet venni a termékeket, ilyen esetekben nincs szállítási költség. Ebben az esetben csak előzetes egyeztetés szükséges. Ezt akár a Vevőszolgálati Chaten is megteheti.

  9. Hol tudom személyesen átvenni vagy megnézni a termékeket?

    Egerben (3300) a Nagyváradi út 17. szám alatt lehetséges a személyes vásárlás és átvétel. Emellett Budapesten a Lurdy Házban lévő bemutatótermünkben is átvehetőek egyes kisebb súlyú/méretű termékek. Raklapos termékek átvételére itt nincs lehetőség! Valamint PostaPontokon és MolPontokon is lehetőség nyílik egyes termékek átvételére, erről az oldalunkon és vevőszolgálati munkatársainknál érdeklődhet.

    A termékek megtekinthetők:
    Egerben, a bemutatótermünkben (Eger, Nagyváradi u. 17.)
    Budapesten a Lurdy Házban lévő bemutatótermünkben (Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14. Földszint 32. számú üzlet).

    Telephelyeink (személyes átvételi pontok):

    • Otthon Depo Webáruház Üzlet és Bemutatóterem, Lurdy Ház
      1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14., Fsz. 32. sz. üzlet.
      Nyitva tartás: H-Szo: 10:00-19:00, Szo.: 10:00-15:00 V: zárva
    • Otthon Depo Webáruház Üzlet és Bemutatóterem, Home Center
      1173 Budapest, Pesti út 237.
      Nyitva tartás: H-Szo: 8:00-17:00, Szo.: 8:00-13:00 V: zárva
    • Royal Kerámia
      3300 Eger, Nagyváradi út 17.
      Nyitva tartás: H-P: 8:00-17:00; SZ: 8:00-13:00
    • 5241 Abádszalók, Deák F. út 50.
      Nyitva tartás: H-P: 7:30-16:30; SZ: 7:30-13:00
    • 3360 Heves, Egri út 30.
      Nyitva tartás: H-P: 7:30-16:30; SZ: 7:30-13:00
    • 3388 Poroszló, Alkotmány út 92.
      Nyitva tartás: H-P: 8:00-17:00; SZ: 8:00-13:00
    • 3385 Tiszanána, Bem út 30.
      Nyitva tartás: H-P: 8:00-16:00; SZ: 8:00-12:00

  10. Az árak tartalmazzák-e az Áfát?

    Igen, az áraink tartalmazzák az áfát.

  11. Rendelkeznek-e garanciával a termékeink?

    Igen, minden termékünk rendelkezik garanciával, a garancia időtartama pedig termék függő.

  12. Az ország egész területére szállítanak?

    Az ország egész területére kiszállítjuk a termékeket egységes áron, ugyanis súlyalapú a számlázás.

  13. Kérdéseimet milyen e-mail címre küldhetem? A következő email címre: